Reclamă pe Google, promovare Google 2024

Dacă ai sau intenționezi să îți deschizi o afacere de tip SRL sau chiar și PFA, dincolo de necesarul înființării unei firme, ar trebui să ai și în vedere metodele prin care să poți promova businessul. Sunt o varietate de metode de promovare online care vor aduce în primul rând vizibilitate firmei dar care se pot transforma și în conversii Google, Facebook, Instagram, TikTok și offline, pancarde publicitare, pliante, flyere, bannere, etc. Practic, reclama pe Google este necesară având în vedere că toată lumea efectuează căutări zilinc pe Google pentru a achiziționa produsele sau serviciile pe care le comercializezi.

Totuși nu trebuie să omiți faptul că multă lume folosește acest tip de promovare. Așa că, rețeta succesului pentru a transforma vizibilitatea în vânzări este însuși modul în care îți desfășori afacerea și conceptele business-ului tău pe care le implementezi în raport cu alte firme care comercializează aceleași servicii sau produse și cât de bine te promovezi pentru asta puteți apela la o agenție de marketing online www.carpaticweb.ro

O promovare de succes pe Google în 2024

O strategie de publicitate succes se bazează pe mai multe aspecte, bugetul disponibil, promvoarea produselor, serviciilor, etc. Și, așa cum am amintit mai sus, nu există o rețetă de succes universal valabilă pentru toate afacerile. Dar, promovarea pe Google necesită în general o invetiție mai mică decât cea pe Facebook de exemplu.

Printre lucrurile pe care le-ai putea implementa pentru strategia de promovare cu ajutorul Google Ads se numără: stabilirea unor cuvinte de căutare pe care potențialii clienți le-ar putea utiliza când caută să achiziționeze unul din produsele sau serviciile dvs. și optimizarea unor produse/categorii de produse care să fie mai ușor de găsit, optimizarea unei campanii de promovare pentru o anumită categorie de vârstă sau oraș.

Desigur, acestea sunt doar câteva exemple. Odată cu promovarea prin Google Ads poți opta și pentru promovarea pe rețelele de socializare, la care se poate adăuga dezvoltarea de website-uri asociate afacerii, promovarea prin conținut organic și altele.

Ce beneficii îmi oferă promovarea prin Google Ads?

Pe lângă faptul că întregul proces este printre cele mai accesibile de pe piață la momentul actual, dacă faci marketing pe Google ai mai multe beneficii. Da, acest tip de promovare nu e gratuită, însă atunci când vine vorba de vizibilitate, șansele tale sunt garantate.

În primul rând, tu ești cel care gestionează întregul proces în funcție de rezultatele dorite. Poți investi în această formă de promovare online un buget minim de câțiva zeci de lei pe zi, și nu sute sau chiar mii de euro, cum e de exemplu, la colaborarea cu influencerii sau pentru publicare de articole plătite în diferite publicații de renume. Desigur, nu e nimic greșit în aceste metode de promovare. Dar dacă ești un antreprenor la început de drum e posibil ca fondurile tale să fie limitate. Nu e ieșit din comun ca la început să fie nevoie să investești în business-ul tău bani luați de acasă sau împrumutați, mai cu semă în lipsa unui investitor/partener care să preia din sarcina investiției pe care dorești să o faci, așa că trebuie să-ți gestionezi corespunzător finanțele și așteptările pentru a preveni eșecul.

De exemplu, prin GoogleAds poți ajunge cu ușurință către publicul relevant, adică la potențialii tăi clienți. Browserele și platformele online colectează date demografice despre cei care fac cumpărături online așa că prin Google Ads ai șanse să ajungi la persoane relevante pentru care afacerea ta/produsele sau serviciile prezintă cu adevărat interes. Astfel, nu mai trebuie să cheltui o avere pentru a-ți face brandul și produsele, serviciile cunoscute. Bineînțeles, în funcție de cât de bine îți setezi așteptările și de modul în care optimizezi campania, vei putea obține și vânzări.

Campaniile de promovare prin Google îți permit de asemenea o monitorizare atentă. Dacă la alte forme de marketing nu ai un control deplin și e dificil de apreciat cu adevărat câtă vizibilitate primești sau câte conversii, reclama pe Google e ușor de monitorizat și însoțite chiar de unelte care îți pot indica precis performanțele obținute. Iar pe baza rezultatelor obținute după o campanie de promovare poți jongla corespunzător și să alegi dacă continui în același mod sau dacă schimbi strategia astfel încât lucrurile să meargă din ce în ce mai bine.

Implicit, publicitatea pe Google Ads poate fi o modalitate exclusivă de promovare, dar și una complementară care se poate integra în tabloul de promovare folosit în zilele noastre de toate firmele inclusiv cele mici sau mijlocii pentru a avea succes. Administrarea campaniilor va face diferența asupra rezultatelor.

Publicitate pe Google pe cont propriu sau prin intermediul unei agenții de marketing?

Ce este ieftin nu e întotdeauna și bun, dar nici viceversa. Dar din dorința de a-i crește o afacere sau lipsa de timp te poate face să optezi pentru o strategie greșită. Mulți antreprenori îți vor spune la început de drum că marketingul online este o pierdere de timp și de bani. Realitatea este că, pe cât de simplu poate părea întreg procesul, pe atât poate fi de minuțios și de strategic. Prin urmare, este foarte probabil ca cei care se plâng că nu au obținut rezultate sau cei care nu au ajuns top pe piață peste noapte au avut așteptări nerealiste și, cel mai probabil, strategii neadecvate.

De aceea este bine să nu eziți să ceri ajutor din partea specialiștilor în marketing online și digital, care știu cum funcționează aceste campanii. Vei găsi agenții specializate cu un portofoliu semnificativ prin intermediul cărora poți gestiona eficient astfel de campanii de promovare pe Google, dar care îți pun la dispoziție strategii personalizate de marketing online astfel încât să vezi diferența. Rezultatele apar de regulă în timp, ceea ce uneori se poate raporta la o durată chiar și de câteva luni de zile. Este irealist să te aștepți să investești chiar și sume de bani uriașe, iar a 2-a zi de exemplu, să ai un număr copleșitor de comenzi și un profit substanțial.

Cert este că, până la materializarea businessului tău, vei avea nevoie de vizibilitate pe care o poți urmări prin contul de Google Analytics asociat website-ului tău. Iar acesta este un prim pas către dezvoltarea unei afaceri și la generarea de vânzări multiple. Prin urmare, e mai mult decât indicat să-ți reflecți profesionalismul și seriozitatea alegând să colaborezi cu o agenție specializată în Google Ads și nu numai, pentru a te asigura că investițiile nu sunt anoste și că vei avea parte de strategii de succes pentru domeniul tău de activitate.

Cât costă promovarea pe Google, ce preț are promovarea pe Google?

Nici investiția necesară nu este fixă și depind de business, buget, produs, serviciu oferit. Strategia de marketing pentru promovarea afacerii tale poate porni de la câțiva zeci de ron pe zi, la câteva sute sau mii de ron. Vei găsi însă agenții de marketing online care îți pot oferi servicii de top la un preț corect și avantajos. De altfel, diferențe sunt și dacă optezi exclusiv pentru promovarea Google Ads sau pentru optimizarea și promovarea prin intermediul altor strategii/campanii.

Totuși, când lucrurile decurg corespunzător, vei avea posibilitatea de a-ți amortiza cheltuielile și de a-ți crește veniturile odată cu dezvoltarea numărului de conversii. O agenție de top poate include inclusiv serviciul de consultanță în pachetul ales astfel încât să te asiguri că ești la curent pas cu pas despre modul cum decurge stabilirea strategiei potrivite afacerii tale și frecvent întâlnit în rândul celor care desfășoară campanii fără pricepere sau cunoștințe, te va ajuta să economisești implicații substanțiale prevenind risipa financiară sau de timp, un fenomen frecvent întâlnit în rândul celor neexperimentați.

Prin urmare, campaniile de marketing și Google Ads sunt cu adevărat necesare chiar și în 2024, fiind o verigă esențială în buna dezvoltare a unei afaceri. Indiferent că firma ta e la început sau a căpătat deja o dimensiune de amploare și un portofoliu de clienți semnificativ, strategiile de reclamă online realizate în cel mai bun mod, te vor ajuta să treci la nivelul următor.

Alte informații despre reclama pe Google